mStore

Leverans och betalning

Leveranstid

Finns din vara på lager kommer leverans ske inom 1-3 arbetsdagar. Om varan ej finns på lager kommer det dröja en längre tid innan leverans sker, för information om detta kontakta oss gärna.

 

Leveranssätt

Postpaket: Din order skickas med Postens My-Pack. Vanligtvis så anländer försändelsen dagen efter att den skickas från oss. Du får en SMS-avi och hämtar ordern hos närmsta posten-utlämningsställe. Kostnad för Postpaket är 49kr inklusive moms. Handlar ni för mer än 6000kr bjuder vi på fraktkostnaden.

 

Hämtas: Din order sammanställs hos den butik du valt. När ordern är klar för avhämtning får du ett e-mail bekräftande detta. Det går även bra att få bekräftningen via sms, skriv en kommentar om detta i sådant fall.

 

Företagspaket: Din order skickas med Postens Företagspaket. Leverans sker vanligvis till vald adress innan klockan 16:00 dagen efter att ordern har skickats från oss. Kostnad för företagspaket är 39,2kr exklusive moms. Handlar ni för mer än 6000kr (inklusive moms) bjuder vi på fraktkostnaden.

 

Betalningssätt

Klarna faktura - 14 dagar: Med detta betalningssätt betalar du egentligen ingenting innan du fått dina varor. Men du kan enkelt även välja att dela upp betalningen en längre tid. För mer information om detta besök Klarna.

 

Kortbetalning: Vi accepterar VISA och MasterCard/EuroCard. Fyll i ditt kortnummer och kortets giltighetstid, samt kortets CVV2/CVC-kod. Pengarna dras direkt från ditt konto i samband med att du godkänner transaktionen. All information rörande transaktioner skickas via SSL (Secure Sockets Layer) och är krypterade, dvs. mycket säkra. Vi tar emot de vanligaste svenska betalkorten, dock ej Maestro eller VISA Electron. Har du problem med betalningen, kontakta mStores kundtjänst.

 

Kontant vid hämtning: Kontant vid hämtning: Vid hämtning i butik betalar du när du får dina varor i den valda butiken. Där kan du betala både med kort och kontanter ( I Västra Frölunda kan du endast betala med kort).

 

Företagsfaktura: Som ny företagskund genomförs en sedvanlig kreditkontroll. Om kredit ej godkänns meddelas ni om detta och erbjuds ett annat betalningssätt.

 

Returvillkor

Vid önskad retur anger ni orsak till retur, ert namn och ordernummer/följesedelsnummer. Kontakt sker via mail till Kundservice.

Returer bör återsändas i originalförpackning eller annan för produkten lämplig förpackning, samt vara väl förpackade i ordentligt ytteremballage. Eventuella transportskador till följd av bristfällig förpackning debiteras dig som kund.

Alla returer till MacSupport  måste skickas med posten företagspaket.  Vi har inte möjlighet att hämta paket från postkontor.

Adress: MacSupport AB, Trekantsvägen 9, 11743 stockholm

Gå med i nyhetsbrevet idag!

Ta del av vårt nyhetsbrev och få erbjudanden, nyheter skickade till din mail.

Produkten tillagd!